پرسشوپاسخ
برخی از پرسش هایی که در زهن دارید را در اینجا میتوانید بخوانید
بهروز رسانی: ۵ ام مهرماه ۱۴۰۴
چگونه میتوانم سپارشم را پیگیری کنم؟
برای پیگیری خرید میتوانید در سایت طاها چسب و بازدید از پیوند پیگیری خرید با شماره سپارشی که در رایانامه (ایمیل) و یا شماره موبایل پنل کاربری تان دریافت کرده اید پیگیر خریدتان باشید
سپارشم چه زمانی به دستم میرسه؟
ترابری کالا پس از پرداخت آنلاین شما به دپارتمان مالی فرستاده می شود، به انبار فرستاده شده و چنانچه موجودی انبار با شُـمار کالای شما همخوانی داشته باشد و خریدتان 11:00 پیش از نیمروز انجام شده باشد همان روز فرستاده میشود، و اگر خریدتان پس از 11:01 دقیقه باشد روز آتی فرستاده میگردد.
شایان گفتن است: روزهای کاری رسمی با گاه شمار رسمی ایران و روزهای کاری ما شنبه تا چهارشنبه میباشد.
سیاست بازگشت وجه شما چیست؟
بازگردانی کالای خراب و بازگشت هزینه پرداختی مشتریان در پیوند بازگردانی کالا و بازگشت هزینه در دسترس میباشد و میتوانید بخوانید.
چگونه درخواست بازپرداخت وجه بدهم؟
برای بازپس گیری هزینه ای که برای کالای خراب انجام داده اید کارشناسان انبار و پرسنل دپارتمان مالی طاها چسب پس از انجام گام هایی که در بازگردانی کالا و بازگشت هزینه نوشته شده و از سوی مشتری انجام گردیده است پول پرداخت شده را به کیف پول مشتری در پنل کاربری ایشان بازگشت می دهند.